Třídní projekt 7.A
EFEKTIVNÍ LIKVIDACE PLASTOVÉHO ODPADU VE TŘÍDĚ
Fáze projektu:
• Hmotnost odpadu. (Kolik odpadu bylo nasbíráno a zváženo).
• Typy plastů. (Jaké druhy plastů byly tříděny (rozložitelné, kompostovatelné) a v jakém množství).
• Účinnost třídění. (Jak dobře žáci třídili odpad (množství správně a špatně vytříděného odpadu).
• Fotodokumentace.
• Zpětná vazba žáků. (Jak žáci hodnotí projekt a co se naučili).
• Dopad na životní prostředí. (Jaký vliv měl projekt na snížení plastového odpadu ve třídě, škole, rodinách).
Realizace projektu (ke konci kalendářního roku):
Třídní služba (střídající se po týdnu) zváží nádobu na plast, do které spolužáci v průběhu výukového týdne vhazují odpad. Navážené množství evidují a zdokumentují fotografií vysypaného odpadu na podložce.
S postupujícím čase je vidět :
A) Mizející odkad, který do plastů nepatří
B) Zmenšující se celkový objem odpadu
Poznej a chraň - 7. A máme nový i třídní keř
Kromě nového ovocného stromu, má naše třída v péči i ovocný keř.
Jak to jde dívkám v pracovních činnostech
Protože nám letos počasí přeje, kombinujeme práci na zahradě s prací v dílnách.
Poznej a chraň - 7. A máme nový třídní strom
Kvůli stavebním úpravám v okolí budovy naší školy jsme přišli o náš původní strom, který nepřežil přesazení na nové stanoviště.
Jak vidí hmyz a z čeho se skládá včelí žihadlo?
Tak tohle všechno se žáci 7. ročníku snažili zjistit během měsíce září
Termokamery ve výuce přírodopisu
Poté, co jsme zvládli jejich obsluhu a vyzkoušeli si přenos tepla na papír, zvládli jsme i pozorovat i propustnost různých materiálů jako je sklo a polyetylen.