Úkoly od 16.3. - 20.3.2020
Pozn.: Prvouku bude psát na stránky třídy paní učitelka Jurčáková
Matematika
Dodělat předešlé úkoly, které jsem zadala v úterý. Bylo jich více, tak klidně ať je děti dodělávají v průběhu týdne.
PS – počítání do 1000 po stovkách - NOVÉ UČIVO !!!
Str.23 cv. 1,2, 3, 4, 5,6 – umět počítat do 1000, umět zapsat a přečíst číslice př.: 305, 499…
Str.24 cv. 1,2 – u cv. 2 – se jedná o znázornění tisícovek T, stovek S, desítek D a jednotek J a současně čísla porovnat.
Opakování probraného učiva viz. pracovní sešit, školní sešit, nakopírované materiály, které žáci mají zkontrolované. Procvičovat násobilku, písemné sčítání a odčítání, slovní úlohy z běžného života př.: Přijdu do obchodu, koupím si 10 rohlíků, mléko, čokoládu. Zaplatím 55 Kč a mám 100 Kč. Kolik mi vrátí? A další podobné úlohy. Také procvičovat geometrii – přímka, polopřímka, úsečka, kružnice – viz. pracovní sešit.
Český jazyk
Dodělat předešlé úkoly, které jsem zadala v úterý. Bylo jich více, tak klidně ať je děti dodělávají v průběhu týdne.
PS – Začít vyjmenovaná slova po V, Z
Str. 62 cv. 1,2,3,4,5 – pozn.: modrý sloupec se slovy na str. 62 přepsat do školního sešitu a zapamatovat, že to nejsou vyjmenovaná slova, a proto se tam píše měkké i
Str. 63 cv. 1 a,b,c,d – současně ať žáci říkají odůvodňování – proč tam je i,í nebo y,ý. Můžou to pak přepsat do školního sešitu nebo do DÚ
Opakování probraného učiva viz. pracovní sešit, školní sešit, nakopírované materiály, které žáci mají zkontrolované. Procvičovat všechna vyjmenované slova! Dělat i odůvodňování př.: Bystřice – po B je tvrdé y, protože je to příbuzné k vyjmenovanému slovu bystrý. Žáci také pozapomněli na tvrdé a měkké souhlásky při odůvodňování př.: rýč – r je tvrdá souhláska, není to vyjmenované slovo!!!
Žáci mají také za úkol si přečíst dvě knížky dle vlastního výběru. Pak ať je zapíší do čtenářského deníku - název, autor, 5 – 8 vět o knize, obrázek a doporučení. Po návratu do školy je budou představovat spolužákům.