Vyrábíme kostrouny

Už se to rýsuje!

Tak tady předkládáme výsledek naší tříměsíční práce! Poznávání lidského těla v přírodovědě jsme rozšířili i na hodiny výtvarné výchovy a pracovních činností a vše propojili dohromady. Pracovali jsme v šesti skupinách. Spoustu kostí už umíme pojmenovat a přes kůži a svaly i nahmatat. Abychom si naše znalosti upevnili, využili jsme ve výtvarné výchově velké krabice, ve kterých nám do školy přišly nové mikroskopy, a na ně obkreslili vlastní tělo. Některé skupiny pak kreslily kosti rovnou na lepenku, jiné si s tím pohrály a nakreslily je na bílý papír, vystřihly a nalepily. No, nádhera! Škoda jen, že se našlo pár lidí, kteří si svou práci i práci svých spolužáků zvládli zničit. Napravit škody ale už nedokázali...

 

Fotogalerie

Některé skupiny pracovali kvůli prostoru na chodbě

 Některé skupiny pracovali kvůli prostoru na chodbě

Začínáme obkreslením lidské siluety

 Začínáme obkreslením lidské siluety

Začínáme obkreslením lidské siluety

 Začínáme obkreslením lidské siluety

Titěrná práce na kostře

 Titěrná práce na kostře

Začínáme obkreslením lidské siluety

 Začínáme obkreslením lidské siluety

Titěrná práce na kostře

 Titěrná práce na kostře

Titěrná práce na kostře

 Titěrná práce na kostře

Titěrná práce na kostře

 Titěrná práce na kostře

Začínáme obkreslením lidské siluety

 Začínáme obkreslením lidské siluety

Porada s asistentkou...

 Porada s asistentkou...

Titěrná práce na kostře

 Titěrná práce na kostře

Lebku zvětšila kopírka:)

 Lebku zvětšila kopírka:)

 
Vloženo: 06. 06. 2022       Stránka: 9. B

ROZHLÍŽÍM SE PO SVĚTĚ - Projekt 9. B

9. B se v rámci svého školního projektu noří do světa zaměstnání a povolání, což je tento školní rok naše žhavé téma. Cílem projektu je zmapovat, jak se lidé různých profesí dostali ke své práci, co je na ní baví a co naopak představuje největší výzvu. Máme v plánu postupně oslovit pestrou paletu profesí a položit jim 10 otázek, které nás v souvislosti s jejich prací zajímají.

31. 10. 2025   9. B   Více zde

POKOS

Ačkoliv si pod touto zkratkou můžeme představit ledasco, ve skutečnosti se jedná o přípravu občanů k obraně státu – vojáci prý zkratky a kódy milují!

09. 10. 2025   9. B   Více zde

Klimatýden

Máme jen jednu planetu. Co s tím můžeme udělat my?

Osmáci prožili projektový týden na téma klimatická změna.

26. 04. 2025   9. B   Více zde

V 8. B jsou zvířata!

Třída 8. B si na letošní školní rok zvolila téma přírodovědného projektu ZVÍŘATA.

19. 12. 2024   9. B   Více zde

Kanisterapie přímo ve škole

V rámci našeho třídního projektu o zvířatech za námi v říjnu přišli kanisterapeutičtí psi.

17. 11. 2024   9. B   Více zde

OFICIÁLNÍ NÁZEV:

Základní škola a mateřská škola Hranice, Struhlovsko,
příspěvková organizace 

Adresa:
Struhlovsko 1795,
753 01 Hranice,
IČ: 14618575
Kde nás najdete:
Loc: 49°33'8.38"N, 17°43'40.258"E

KONTAKTY:

Tel.: + 420 581 650 166
Identifikátor datové schránky: nevmmq6
E-mail: skola(zavináč)zsstruhlovsko(tečka)cz

Ředitel školy
Mgr. Radomír Macháň, tel.: 581 650 151

Další­ kontakty:
Školní jídelna při ZŠ, tel.: 581 650 155
Mateřská škola,  tel.: 581 650 165

MAPA:

VZDĚLÁVACÍ PROGRAM:

Školní vzdělávací program pro základní vzdělávání
Ať s míčem, knihou nebo kružítkem - příležitost u nás dáme všem.

DOPLŇKOVÁ ČINNOST:

Pořádání odborných kurzů, školení
a jiných vzdělávacích akcí včetně lektorské činnosti

REALITNÍ ČINNOST:

Pronájem a půjčování věcí movitých
Hostinská činnost (stravování cizích strávníků)

loga-partneri
PPUC
Výuka přírodních věd nově
Spolu a lépe
SFŽP ČR
MŽP ČR
Poznej a chraň
Pokusné ověřování
ERASMUS+
OPVK
Doučování žáků škol
Rozvoj digitálních kompetencí pedagogů
IKAPOK II
IKAP II
Rozvíjení digitální gramotnosti dětí již od MŠ
Digitalizujeme školu cíl 172
Digitalizujeme školu cíle 173 a 174
Spolu a lépe IV
Spolu to zvládneme
Obědy školákům 2023
Modernizace učebny cizích jazyků
Příspěvky na obědy do škol v Olomouckém kraji
Spolu a lépe V

2001 - 2025 © Základní škola a mateřská škola Hranice, Struhlovsko, příspěvková organizace - All rights reserved      developed: CodeKey.cz    grafika: Wedipa