Úkoly - středa 21.10.2020
Živá abeceda (ŽA) – str.34 - celá, umět číst slabiky - s pusinkou, se sovou a slova s hvězdičkou - pastelkou vyznačit u slabik, slov obloučky - pro lepší čtení
Písanka str.7 - Trénujeme m,e, me, mé, l, le, lé - připomínám správné držení tužky - tři prsty ( děti to znají )
Psaní číslic - začínáme psát číslo 5 - nejprve nácvik v sešitě Moje psaní zezadu str. 5 ( pastelkou nebo trojhrannou tužkou) pak teprve v pracovním sešitě str. 21
Matematika str. 21 - procvičujeme číslo 5, porovnáváme a sčítáme do 5
Prosím, každý den pracujte se skládací abecedou a čísly. Je nutné denně s dětmi číst. ( opakovat slabiky a písmena v živé abecedě – úkoly s kytičkou). Děkuji
Vaše třídní učitelka
HUDEBKA S ROMSKOU KULTUROU
KRÁSNÁ HODINA HV S UKÁZKAMI TANCŮ, KROJŮ A ROMSKÉ HUDBY
ZÍSKALI JSME ŘIDIČÁK NA KOLO
V RÁMCI JÍZDY NA DOPRAVNÍM HŘIŠTI JSME DĚLALI I ZKOUŠKY NA ŘIDIČSKÝ PRŮKAZ NA KOLO
DNESKA SI NATÁLKA S VIKI ZKUSILY UČIT PRACOVNÍ ČINNOSTI
ABY DĚTI POCHOPILY ROLI UČITELE...
VZDĚLÁVÁME SE VE FINANČNÍ OBLASTI
TAKÉ FINANČNÍ MATEMATIKA JE VELMI ZAJÍMAVÉ TÉMA
PROJEKT ZDRAVÍ Z PŘÍRODY
V prosinci jsme si povídali o čajích. Ovoněli jsme mátu, meduňku, lípu, podběl a uvařili si pečený čaj z ovoce a koření (hřebíček, skořice). Taky jsme se seznámili se zázvorem a někteří odvážní i ochutnali. To nás přivedlo na myšlenku zjistit o prospěšných rostlinkách víc a vypracovali jsme referáty. Některým se moc povedly.