Příběh pana Tydýta

Jak vhodně začlenit do výuky principy inkluzivního přístupu? Jak pracovat na 1. stupni ZŠ v kolektivu s dětmi se speciálními vzdělávacími potřebami? Prostě jednoduše: pozvat na návštěvu do třídy pana TYDÝTA!
Na jeho postavě a příběhu se děti učí chápat odlišnost svou i druhých dětí v kolektivu. Učí se věřit tomu, že být jiný ještě neznamená být špatný. Ale hlavně - a to je to nejdůležitějš í- učí se mít se rád takový, jaký jsem. A vědět, že ten nejdůležitější člověk na světě jsem já sám...
Fotogalerie
Listopadové objevování nového tématu
Na konci listopadu, kdy přišla krásná sněhová nadílka, jsme se pustili do nového tématu. Tentokrát budeme objevovat krásy i strasti života zvířat v dalekém severském Finsku. A jak jsme na to přišli?