Příběh pana Tydýta
Jak vhodně začlenit do výuky principy inkluzivního přístupu? Jak pracovat na 1. stupni ZŠ v kolektivu s dětmi se speciálními vzdělávacími potřebami? Prostě jednoduše: pozvat na návštěvu do třídy pana TYDÝTA!
Na jeho postavě a příběhu se děti učí chápat odlišnost svou i druhých dětí v kolektivu. Učí se věřit tomu, že být jiný ještě neznamená být špatný. Ale hlavně - a to je to nejdůležitějš í- učí se mít se rád takový, jaký jsem. A vědět, že ten nejdůležitější člověk na světě jsem já sám...
Fotogalerie
Za zvířaty kolem světa, to je naše téma roku
Celý rok se budeme věnovat našemu projektovému tématu a v různých předmětech jej rozvíjet a zpracovávat. Už se na to těšíme, protože my se zvířat nebojíme!