Škola v přírodě - Sluňákov 4

Škola v přírodě

Poslední dlouhý den před námi. Dopoledne jsme prozkoumávali nedaleký rybníček a jeho obyvatele. Nejprve jsme si je vylovIli pomocí síťky, pak jej v lupě nebo nádobě pozorovali a zkusili pojmenovat podle určovacího klíče, o jakého živočicha se jedná. Někteří se do toho zabrali tak, až skončili ve vodě do půlky těla. Odpoledne nám začalo pálit sluníčko. Kromě výroby jitrocelového sirupu jsme si vyzkoušeli přenášet rafty, ale také se v nich svézt. Ze začátku nebylo jednoduché se domluvit, co má kdo dělat, ale po pár minutách už všichni vypadali jako zkušení vodáci. Poté jsme absolvovali sluňákovský šeštiboj, ve které jsme o pouhých pár vteřin porazili "áčko". Na úplný závěr dne (i týdne) nám pan učitel Wolf nachystal diskotéku. Pořádně jsme si zatancovali a zazpívali. A teď už zabalit věci a zítra hurá domů!

 

Fotogalerie

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

Škola v přírodě

 Škola v přírodě

 
Vloženo: 13. 06. 2024       Stránka: 5. B

Listopadové objevování nového tématu

Na konci listopadu, kdy přišla krásná sněhová nadílka, jsme se pustili do nového tématu. Tentokrát budeme objevovat krásy i strasti života zvířat v dalekém severském Finsku. A jak jsme na to přišli?

27. 11. 2024   5. B   Více zde

Za zvířaty kolem světa, to je naše téma roku

Celý rok se budeme věnovat našemu projektovému tématu a v různých předmětech jej rozvíjet a zpracovávat. Už se na to těšíme, protože my se zvířat nebojíme!

18. 09. 2024   5. B   Více zde

OFICIÁLNÍ NÁZEV:

Základní škola a mateřská škola Hranice, Struhlovsko,
příspěvková organizace 

Adresa:
Struhlovsko 1795,
753 01 Hranice,
IČ: 14618575
Kde nás najdete:
Loc: 49°33'8.38"N, 17°43'40.258"E

KONTAKTY:

Tel.: + 420 581 650 166
Identifikátor datové schránky: nevmmq6
E-mail: skola(zavináč)zsstruhlovsko(tečka)cz

Ředitel školy
Mgr. Radomír Macháň, tel.: 581 650 151

Další­ kontakty:
Školní jídelna při ZŠ, tel.: 581 650 155
Mateřská škola,  tel.: 581 650 165

MAPA:

VZDĚLÁVACÍ PROGRAM:

Školní vzdělávací program pro základní vzdělávání
Ať s míčem, knihou nebo kružítkem - příležitost u nás dáme všem.

DOPLŇKOVÁ ČINNOST:

Pořádání odborných kurzů, školení
a jiných vzdělávacích akcí včetně lektorské činnosti

REALITNÍ ČINNOST:

Pronájem a půjčování věcí movitých
Hostinská činnost (stravování cizích strávníků)

loga-partneri
PPUC
Výuka přírodních věd nově
Spolu a lépe
SFŽP ČR
MŽP ČR
Poznej a chraň
Pokusné ověřování
ERASMUS+
OPVK
Doučování žáků škol
Rozvoj digitálních kompetencí pedagogů
IKAPOK II
IKAP II
Rozvíjení digitální gramotnosti dětí již od MŠ
Digitalizujeme školu cíl 172
Digitalizujeme školu cíle 173 a 174
Spolu a lépe IV
Spolu to zvládneme
Obědy školákům 2023
Modernizace učebny cizích jazyků

2001 - 2024 © Základní škola a mateřská škola Hranice, Struhlovsko, příspěvková organizace - All rights reserved      developed: CodeKey.cz    grafika: Wedipa