Florbalová radost
Obě kategorie hochů se zúčastnily florbalového turnaje - kvalifikace pro okresní kolo. Zatímco mladším postup o kousek unikl, starší svou kategorii vyhráli a změří síly s hokejisty z Přerova a okolí.
Mladší kluci (6., 7. třídy) měli pouze 2 soupeře. ZŠ a MŠ Šromotovo porazili výrazným rozdílem, na pozdějšího vítěze ZŠ 1. Máje jsme zatím herně neměli. Přesto kluci hráli pěkný florbal. Většina chodí na ranní kroužek a na sehrannosti to bylo vidět. S údivem jsem sledoval radost některých našich střelců, kteří vstřelený gól oslavili správně plácnutím ruky, ale napřed se soupeřem čekajícím na další zápas:) |
![]() ![]() ![]() |
Kategorie starších hochů byla vyrovnanější. 4 týmy živily naději na postup. Tři z nich dokonce ještě před posledním (naším) zápasem. Vstup do turnaje se ZŠ Hustopeče jsme měli "parádní" . První střídání a trenérovo: "Pojď dolů" bylo signálem pro lavičku, aby šli do hry. A tak místo pěti hráčů jsme měli na hřišti sedum, což znamenalo jediné: vyloučení. Přežili jsme, stejně jako ¨pozdější 2 tyčky soupeře, který byl techničtější a šikovnější. My však dali o gól víc, měli lepšího gólmana a zvádli takticky závěr zápasu. Až pozdější duely, ve kterých jsme zvítězili výraznějším rozdílem, ukázaly, že klíčové utkání pro postup bylo to první. |
![]() |
haš |
Pracovní činnosti
Vyučovací předmět Pracovní činnosti je zaměřen na získání základních a praktických pracovních dovedností a návyků z různých oblastí potřebných v běžném životě.
Indiáni ze Struhlínova
V květnu se děti ze ŠD „Žirafek“ přeměnily na indiány.
Ruský jazyk v oblíbené lokaci.
Využíváme skvělého slunečního počasí a míříme opět do venkovního areálu školy, abychom sezení v lavicích vyměnili za aktivní pohyb a učení hrou v přírodě.
Hranické zvony zní nad městem již od 15. století
V posledním květnovém týdnu se naši sedmáci stali součástí projektu Znáte svoje město?
Nasedli jsme do pomyslného stroje času a přistáli v historickém jádru našeho města, jehož počátky sahají do 12. století. Týmy vyrazily do terénu, vyzbrojeni informacemi ze školy, pracovními listy plnými všetečných otázek a úkolů a snahou sehnat co nejvíce podkladů k prezentacím, které po návratu z minulosti budou vytvářet.
Rok na zahradě – autoři se vrací na místo činu
Celý rok jsme průběžně chodili na školní zahradu a fotili, pózovali, pobíhali, malovali, dumali, někteří zamyšleně lelkovali, zapisovali, sledovali, poslouchali, odpočívali, překládali a tím si rozšiřovali slovní zásobu. Projekt jsme dělali v rámci hodin ruského jazyka a ve skupinách vznikly plakáty o změnách přírody během ročních období.