Spolupráce s NPI

Jak spolupracuje školka se školou? Jak se věnujeme diagnostice dětí v mateřské škole? Zvládají i prvňáčci skupinovou práci? Zvládají......vše díky skvělým pedagogům....díky za ně.
MŠ a ZŠ Hranice - Struhlovsko jako příklad inspirativní praxe
Národní pedagogický institut ČR v rámci profesní podpory učitelů připravuje v letošním roce
metodickou příručku pro učitele věnovanou pedagogickému diagnostikování v mateřských
školách a na prvním stupni základních škol.
Soubor krátkých textů doplněných videozáznamy
přiblíží učitelům možnosti kvalitního pedagogického diagnostikování a zprostředkuje jim
příklady inspirativní praxe ze 14 vytipovaných škol z celé České republiky.
Jednou z těchto škol je MŠ a ZŠ Hranice-Struhlovsko, kde jsme měli možnost strávit
dopoledne v mateřské škole a v prvních třídách základní školy. Bylo zřejmé, že paní učitelky
jako běžnou součást výuky pravidelně zařazují skupinovou práci, která dětem poskytuje
prostor ke vzájemné komunikaci, spolupráci, hledání vlastních řešení, zapojení do činností
a k sebehodnocení. Zároveň mají děti příležitost zapojovat se podle své individuální úrovně.
Pedagogické diagnostikování jako prostředek rozvoje osobnosti dětí, spolupráce s rodiči
a vzájemná komunikace mezi učitelkami mateřské a základní školy je běžnou součástí
každodenního života školy a přispívá k plynulému přechodu dětí do první třídy.
Těší nás, že právě s takovou školou máme možnost spolupracovat. Děkujeme a těšíme se na
další příležitosti.
PhDr. Hana Havlínová, Ph.D. a Mgr. Hana Splavcová
oddělení předškolního a prvostupňového vzdělávání NPI ČR
Pozvánka pro budoucí prvňáčky
Pozvánka pro budoucí prvňáčky a jejich rodiče
Recitační soutěž - 2. stupeň
Všichni soutěžící si zaslouží velkou pochvalu.
Předškoláci, zveme vás na závěrečnou plavbu
Milí předškoláci, zveme vás na poslední námořnické setkání.
13. 3. 2025 od 16.00 hod.
DIGIDAY STRUHLOVSKO 2025
V pátek 28. února proběhl druhý ročník DIGIDAY STRUHLOVSKO.