První školní dny - nový začátek...
"Dobrý den, žáci. Kdo se netěšil na letošní školní rok, může se posadit". Kromě sedmi statečných a učitele si sedli všichni. Poděkoval jsem za feedback a ani se moc nedivil. V šesté třídě je totiž vyjma té první nejvíce změn...
Více učitelů, více stěhování na odborné předměty, změna umístění třídy, dělení na vzdělávací skupiny, nový kolektiv s dojíždějícími žáky. A do toho ještě nový třídní učitel.
I proto jsme s kolegyní ze 6.C využili možnosti dotovaného adaptačního programu pro školní kolektivy s názvem "Na jednom prkně". Prkno jako trám, na kterém se zachraňujeme. Prkno jako prostředek cesty a domluvy.
Adaptační den přispěl ke vzájemnému poznávání, pomohl zformulovat společná pravidla komunikace, ukázal potřebu spolupráce při překonávání překážek.
Jen na nás teď záleží, zda plavba základní školou bude na rozbouřeném moři či klidných vlnkách...
Fotogalerie
Jak to jde dívkám v pracovních činnostech
Protože nám letos počasí přeje, kombinujeme práci na zahradě s prací v dílnách.
Poznej a chraň - 7. A máme nový třídní strom
Kvůli stavebním úpravám v okolí budovy naší školy jsme přišli o náš původní strom, který nepřežil přesazení na nové stanoviště.
Jak vidí hmyz a z čeho se skládá včelí žihadlo?
Tak tohle všechno se žáci 7. ročníku snažili zjistit během měsíce září
Termokamery ve výuce přírodopisu
Poté, co jsme zvládli jejich obsluhu a vyzkoušeli si přenos tepla na papír, zvládli jsme i pozorovat i propustnost různých materiálů jako je sklo a polyetylen.
Potravní vztahy v našem jezírku
Jak to chodí v přírodě jsme si prakticky vyzkoušeli v hodinách přírodopisu při dramatizaci potravních vztahů v našem školním jezírku.