Potravní vztahy v našem jezírku
Jak to chodí v přírodě jsme si prakticky vyzkoušeli v hodinách přírodopisu při dramatizaci potravních vztahů v našem školním jezírku.
Nejprve si žáci vylosovali jednotlivé organismy, které výtvarně zvěčnili na arch papíru. Poté si vyhledali informace o tom, čím se jejich organismus živí a kdo ho žere. Následovalo hravé ztvárnění jednotlivých vztahů a závěrem jsme si společně vytvořili plakát potravního řetězce v našem jezírku a jeho blízkém okolí. Jak se nám to povedlo si můžete prohlédnout na fofografiích. - Pon-
Fotogalerie
Poznej a chraň - 7. A máme nový i třídní keř
Kromě nového ovocného stromu, má naše třída v péči i ovocný keř.
Jak to jde dívkám v pracovních činnostech
Protože nám letos počasí přeje, kombinujeme práci na zahradě s prací v dílnách.
Poznej a chraň - 7. A máme nový třídní strom
Kvůli stavebním úpravám v okolí budovy naší školy jsme přišli o náš původní strom, který nepřežil přesazení na nové stanoviště.
Jak vidí hmyz a z čeho se skládá včelí žihadlo?
Tak tohle všechno se žáci 7. ročníku snažili zjistit během měsíce září
Termokamery ve výuce přírodopisu
Poté, co jsme zvládli jejich obsluhu a vyzkoušeli si přenos tepla na papír, zvládli jsme i pozorovat i propustnost různých materiálů jako je sklo a polyetylen.