Termokamery ve výuce přírodopisu
Poté, co jsme zvládli jejich obsluhu a vyzkoušeli si přenos tepla na papír, zvládli jsme i pozorovat i propustnost různých materiálů jako je sklo a polyetylen.
Tento týden jsme vyrazili s termokamerami na školní zahradu pozorovat stromy a jejich mikroklima. Rozdělili jsme se na tři skupiny, jedna stála na slunci, druhá pod deštníkem a třetí ve stínu košatého stromu. Žáci nejprve svými smysly porovnávali, v jakém prostředí se cítí nejlépe, a následně změřili teplotu kůže u spolužáků na různých stanovištích. Své výsledky zaznamenali do pracovního listu a ještě zkoušeli změřit teplotu na jasné obloze, v mracích a při pohledu do slunce. Aktivity s termokamerami, žáky velice bavily, o čem se můžete přesvědčit na následujících fotografiích. -Pon-
Fotogalerie
Poznej a chraň - 7. A máme nový i třídní keř
Kromě nového ovocného stromu, má naše třída v péči i ovocný keř.
Jak to jde dívkám v pracovních činnostech
Protože nám letos počasí přeje, kombinujeme práci na zahradě s prací v dílnách.
Poznej a chraň - 7. A máme nový třídní strom
Kvůli stavebním úpravám v okolí budovy naší školy jsme přišli o náš původní strom, který nepřežil přesazení na nové stanoviště.
Jak vidí hmyz a z čeho se skládá včelí žihadlo?
Tak tohle všechno se žáci 7. ročníku snažili zjistit během měsíce září
Potravní vztahy v našem jezírku
Jak to chodí v přírodě jsme si prakticky vyzkoušeli v hodinách přírodopisu při dramatizaci potravních vztahů v našem školním jezírku.