O Šípkové Růžence s Ozobotem
Robůtci Ozoboti se zabydleli v naší třídě hlavně díky paní učitelce Aj, Veronice Celnarové. Prostřednictvím fixek a barevných kódů jsme se seznámili s novými možnostmi týmové práce a vyzkoušeli si a ověřili výukovou aktivitu pro rozvoj gramotnosti na prvním stupni ZŠ.
Vyučovací hodinu jsme zahájili skládáním rozstříhaného obrázku charakteristického pro pohádku O Šípkové Růžence. Tuto známou pohádku jsme si poté převyprávěli a vyvodili charakteristické znaky pohádky. Následně jsme si přečetli zkrácenou verzi pohádky a odpovídali na otázky k textu. Při opakovaném předčítání žáci odhalovali vetřelce – slova, která do textu nepatří. Další aktivitou bylo dokončování vět. Ve dvojicích pak číslovali a skládali obrázky podle dějové posloupnosti. Následovala práce s Ozoboty. Žáci vybarvovali kódy v pracovním listu, podle přiloženého klíče, aby Ozobot prošel připravenou trasu. Museli volit správné zadání, aby splnili úkoly podle děje pohádky. Společně jsme prošli celou trasu za doprovodu básničky. Na závěr jsme celou hodinu zhodnotili společně v kruhu.
Skvělá hodina, práce se nám dařila, byli jsme pozorní a moc se nám to celé líbilo.
Fotogalerie
Jak to jde dívkám v pracovních činnostech
Protože nám letos počasí přeje, kombinujeme práci na zahradě s prací v dílnách.
Poznej a chraň - 7. A máme nový třídní strom
Kvůli stavebním úpravám v okolí budovy naší školy jsme přišli o náš původní strom, který nepřežil přesazení na nové stanoviště.
Jak vidí hmyz a z čeho se skládá včelí žihadlo?
Tak tohle všechno se žáci 7. ročníku snažili zjistit během měsíce září
Termokamery ve výuce přírodopisu
Poté, co jsme zvládli jejich obsluhu a vyzkoušeli si přenos tepla na papír, zvládli jsme i pozorovat i propustnost různých materiálů jako je sklo a polyetylen.
Potravní vztahy v našem jezírku
Jak to chodí v přírodě jsme si prakticky vyzkoušeli v hodinách přírodopisu při dramatizaci potravních vztahů v našem školním jezírku.