Distanční výuka 2021
pondělí 11. 1.
Milí domácí školáci – třeťáci.
Začínáme druhý týden výuky na dálku. Už jsme „zkušení“ distanční školáci, tak nám půjde práce pěkně od ruky.
Chválím vás za aktivitu v online vyučování.
Děkuji za zaslané úkoly. Většinou je plníte na velikou jedničku. Vzorně napsané a bez chybičky.
V pondělí se těším na online vyučování a básničky.
Matematika
Písemné odčítání dvojciferných čísel.
Video s vysvětlením a návodem najdeš zde (cvičení 3)
Do sešitu M1 vypočítej příklad 3 na straně 32 i se zkouškou správnosti. (Návod najdeš ve videu.)
Vyzkoušej si i logické řady ve cvičení 4. (Návod je opět v úvodním videu.)
V pondělí ve výuce si to společně projdeme a ukážeme.
Nezapomínejme na násobilku zde
Procvičování dělení 9 s vyhodnocením zde
Procvičování násobení 9 s vyhodnocením zde
Český jazyk
Zopakuj si psaní y/i po B a L
Učebnice s. 41 cv.3 písemně do sešitu Čj 1.
Vyjmenovaná slova po M
Vysvětlení my, mýt, myslit, mýlit se - zde
V pracovním sešitě na straně 42 vypracuj cvičení 1, 2 a doplň modrý sloupeček.
Procvičování:
Mýt x mít zde
Myla x milá zde
Myjí x míjí zde
Mýlí x milí zde
Začni se učit se řadu vyjmenovaných slov po M zpaměti.
Čtení
Začni číst pohádku v Čítance na straně 84 -86. Ve čtvrtek si ji zkusíme přečíst po rolích v online vyučování.
Mějte se hezky a zítra se těším na viděnou.
Vaše paní učitelka
Jak to jde dívkám v pracovních činnostech
Protože nám letos počasí přeje, kombinujeme práci na zahradě s prací v dílnách.
Poznej a chraň - 7. A máme nový třídní strom
Kvůli stavebním úpravám v okolí budovy naší školy jsme přišli o náš původní strom, který nepřežil přesazení na nové stanoviště.
Jak vidí hmyz a z čeho se skládá včelí žihadlo?
Tak tohle všechno se žáci 7. ročníku snažili zjistit během měsíce září
Termokamery ve výuce přírodopisu
Poté, co jsme zvládli jejich obsluhu a vyzkoušeli si přenos tepla na papír, zvládli jsme i pozorovat i propustnost různých materiálů jako je sklo a polyetylen.
Potravní vztahy v našem jezírku
Jak to chodí v přírodě jsme si prakticky vyzkoušeli v hodinách přírodopisu při dramatizaci potravních vztahů v našem školním jezírku.