Distanční výuka
pátek 30. 4.
Milí třeťáci.
V pondělí se opět sejdeme ve škole. V 7. 45 hodin si vás vyzvednu před školou a čeká nás již známé testování. Ti, kteří půjdou do ranní družiny, se otestují s paní vychovatelkou.
Nezapomeňte si přinést svačinu, pití, čip na oběd, klíč od šatní skříňky a samozřejmě všechny sešity a učebnice podle rozvrhu. Pracovní listy a knihu.
Poslední úkoly tohoto týdne „na dálku“.
Český jazyk
Pracovní list SLOHOVÁ CVIČENÍ – POŘADÍ VĚT V PŘÍBĚHU, s. 31. Splňte úkoly podle zadání, odevzdáte v pondělí.
Pracovní list – Hrátky s vyjmenovanými slovy (Katka s Adamem) s. 11 – 12 vyberte a doplňte správné slovo do věty.
Matematika
Pracovní sešit s. 9, cv. 1, 2, 3, 4.
Pracovní list s. 3, slovní úlohy (první tři)-návod najdeš ve fotogalerii (v pondělí budeme pokračovat).
Čtení
Hotelová pohádka – pokračujeme ve čtení naší nové knihy.
Prvouka
Učebnice s. 34 – 35, přečti si úvodní kapitolu Živá příroda.
Úkoly k odeslání za tento týden:
Čj – do sešitu Čj1(2) cv. 5 z pracovního listu SLOVESA s. 9 (9 vět s danými slovesy).
Cvičení 2 z učebnice s. 80 písemně do sešitu Čj1(2).
M - zaokrouhlování – cvičení z fotogalerie v sešitě M1(2).
Ostatní pracovní listy a cvičení v pracovním sešitě zkontrolujeme ve škole.
Mějte se hezky a pěknou sobotu a neděli.
V pondělí se těším na shledanou ve škole!!!
Vaše paní učitelka
Fotogalerie
Jak to jde dívkám v pracovních činnostech
Protože nám letos počasí přeje, kombinujeme práci na zahradě s prací v dílnách.
Poznej a chraň - 7. A máme nový třídní strom
Kvůli stavebním úpravám v okolí budovy naší školy jsme přišli o náš původní strom, který nepřežil přesazení na nové stanoviště.
Jak vidí hmyz a z čeho se skládá včelí žihadlo?
Tak tohle všechno se žáci 7. ročníku snažili zjistit během měsíce září
Termokamery ve výuce přírodopisu
Poté, co jsme zvládli jejich obsluhu a vyzkoušeli si přenos tepla na papír, zvládli jsme i pozorovat i propustnost různých materiálů jako je sklo a polyetylen.
Potravní vztahy v našem jezírku
Jak to chodí v přírodě jsme si prakticky vyzkoušeli v hodinách přírodopisu při dramatizaci potravních vztahů v našem školním jezírku.