Hravá geometrie
Geoboard rozvíjí geometrickou představivost a kreativitu dětí.
Děti pracovaly s geodeskou a gumičkami, vytvářely geometrické tvary, hledaly tvary splňující různé geometrické podmínky. Získávaly zkušenosti s geometrickými útvary, jejich vlastnostmi. Vyvozovaly kolik stran a vrcholů má trojúhelník, čtverec a obdélník. Čím se liší obdélník od čtverce. Jaké možnosti mají při vytváření trojúhelníků (kolik jich dokáží vytvořit). Zopakovaly si znalost písmen a orientaci vlevo-vpravo, nahoře- dole, sloupeček- řádek. Vytvářely obrazce podle zadání, spojovaly body a s chutí a fantazií se pustily do vytváření vlastních obrázků. Práce s geodeskou nás nesmírně bavila.
Fotogalerie
Jak to jde dívkám v pracovních činnostech
Protože nám letos počasí přeje, kombinujeme práci na zahradě s prací v dílnách.
Poznej a chraň - 7. A máme nový třídní strom
Kvůli stavebním úpravám v okolí budovy naší školy jsme přišli o náš původní strom, který nepřežil přesazení na nové stanoviště.
Jak vidí hmyz a z čeho se skládá včelí žihadlo?
Tak tohle všechno se žáci 7. ročníku snažili zjistit během měsíce září
Termokamery ve výuce přírodopisu
Poté, co jsme zvládli jejich obsluhu a vyzkoušeli si přenos tepla na papír, zvládli jsme i pozorovat i propustnost různých materiálů jako je sklo a polyetylen.
Potravní vztahy v našem jezírku
Jak to chodí v přírodě jsme si prakticky vyzkoušeli v hodinách přírodopisu při dramatizaci potravních vztahů v našem školním jezírku.