Distanční výuka
Milí dálkoví školáci - třeťáci.
Posílám úkoly pro domácí učení na pátek.
Český jazyk
Co známe o větách?
Přečti si nejprve text na levé straně a potom doplň správnou odpověď. Cvičení .
V pracovním sešitě na straně 14, cvičení 3 si přečti zadání a podle něj postupuj.
- Přečti si celý článek (víš, o čem čteš?).
- Doplň y/ý, i/í (opakování tvrdých a měkkých souhlásek).
- Podtrhni věty jednoduché (jedno sloveso v určitém tvaru).
- Zakroužkuj spojovací výrazy v nepodtržených větách (spojky).
- Věty jednoduché napiš do sešitu Čj 1 (nezapomeň napsat datum a stranu a číslo cvičení).
- Můžeš si zkontrolovat podle klíče vzadu v pracovním sešitě.
Matematika
Procvičování (na čas!)
Procvičování (početní řetězce)
Pracovní sešit strana 12 cvičení 4 – samostatně, podle zadání a vzoru ve žlutém sloupečku.
Ve cvičení 3 na straně 12 si dej pozor, co počítáš. Veky – o 6 méně musíme…, vánočky 6krát méně, musíme… Doplň do tabulky.
Ve cvičení 2 na straně 12 si pozorně přečti zadání a doplň znaménko nerovnosti a o kolik je číslo větší nebo menší do žlutého kolečka.
Rychlíci už určitě mají vypočítané i sloupečky
Nezapomeňte každý den číst.
V písance- s. 11. (Rychlíci, zastavte na straně 14!)
Do neděle pošlete foto Čj 1, pracovní sešit Čj s. 14; pracovní sešit M s. 12 cv. 2,3,4.
Mějte se hezky a těším se na Vaše zprávičky.
Jak to jde dívkám v pracovních činnostech
Protože nám letos počasí přeje, kombinujeme práci na zahradě s prací v dílnách.
Poznej a chraň - 7. A máme nový třídní strom
Kvůli stavebním úpravám v okolí budovy naší školy jsme přišli o náš původní strom, který nepřežil přesazení na nové stanoviště.
Jak vidí hmyz a z čeho se skládá včelí žihadlo?
Tak tohle všechno se žáci 7. ročníku snažili zjistit během měsíce září
Termokamery ve výuce přírodopisu
Poté, co jsme zvládli jejich obsluhu a vyzkoušeli si přenos tepla na papír, zvládli jsme i pozorovat i propustnost různých materiálů jako je sklo a polyetylen.
Potravní vztahy v našem jezírku
Jak to chodí v přírodě jsme si prakticky vyzkoušeli v hodinách přírodopisu při dramatizaci potravních vztahů v našem školním jezírku.