Učivo, materiály, inspirace
Týden 30. 3. - 3. 4.
Dobrý den, zdravím všechny své školáky, rodiče a prarodiče. Z Vašich zpráv a fotek zvládáte domácí učení na výbornou. Mám radost z Vašich usměvavých tváří a děkuji, že mi sdělujete své zážitky, objevy a posíláte obrázky.
Začínáme třetí týden. Ať se nám povede!
Angličtina
https://padlet.com/veronikacelnarova/Bookmarks
Český jazyk
- Učebnice s. 71 cv. 11 (zdůvodňuj nahlas-např. tři tvarohy – napíšeme h, hodně zahrádek – napíšeme d, bez houfu – napíšeme f …)
Pracovní sešit s.13 cv. 1,2,3,4 Můžeš si vyluštit křížovky: zde
Slova se skupinami dě, tě, ně. Výukové video: zde
- Pracovní sešit s. 14 cv. 1,2
- Pracovní sešit s.14 cv. 3,4,5
- Pracovní sešit s. 15 cv. 1,2,3
- Pracovní sešits.15 cv. 4,5
Vyzkoušej si diktát – na známku
Slova zde
Věty zde
Matematika
- s. 12 cv. 2 („rychlíci“ 12/1), s. 13 cv. 1,4 („rychlíci“ 13/5 do sešitu M1 nebo M2)
- Zahraj si na učitele a oprav nesprávně vypočítané příklady.Za odměnu dostaneš známku. zde
Násobení dvěma výukové video: Matýskova matematika, úvod do učiva NÁSOBENÍ
procvičování: zde
- Nauč se zpaměti násobky 2 (0, 2, 4, 6, 8, 10, 12, 14, 16, 18, 20) - na PC zde
- s. 15 cv. 1,2,3 - na PC zde
- s. 15 cv.4,5 - na PC zde
Prvouka
Čtení
Co všechno musí udělat jaro?
Přečti si báseň.
Doplň rýmy.
Vysvětli.
http://rysava.websnadno.cz/cteni_2.roc/jaro1.htm
Jak to jde dívkám v pracovních činnostech
Protože nám letos počasí přeje, kombinujeme práci na zahradě s prací v dílnách.
Poznej a chraň - 7. A máme nový třídní strom
Kvůli stavebním úpravám v okolí budovy naší školy jsme přišli o náš původní strom, který nepřežil přesazení na nové stanoviště.
Jak vidí hmyz a z čeho se skládá včelí žihadlo?
Tak tohle všechno se žáci 7. ročníku snažili zjistit během měsíce září
Termokamery ve výuce přírodopisu
Poté, co jsme zvládli jejich obsluhu a vyzkoušeli si přenos tepla na papír, zvládli jsme i pozorovat i propustnost různých materiálů jako je sklo a polyetylen.
Potravní vztahy v našem jezírku
Jak to chodí v přírodě jsme si prakticky vyzkoušeli v hodinách přírodopisu při dramatizaci potravních vztahů v našem školním jezírku.