Jak pejsek s kočičkou myli podlahu

Je úterý, proto jsme vyrazili do školní knihovny. Téma dnešní čtenářské dílny bylo odhaleno až potom, co děti ve skupinkách složily rozstříhaný obrázek. Na všech obrázcích byl pejsek a kočička. Dalším zapeklitým úkolem bylo seřazení děje pohádky na obrázcích. Poté, co tento úkol děti zvládly, jsme museli zkontrolovat správnost podle přečtené pohádky. Ne všechny obrázky byly na správném místě. Po opravení jsme si vysvětlili významy některých slov, např. co jsou to necky a valcha. Čtenářská dílna se nám moc vydařila a už teď se děti můžou těšit na další.
Fotogalerie
6. B poznává 2. stupeň (třídní projekt)
6. B poznává druhý stupeň dennodenně už od začátku září. Už se jim podařilo zorientovat se na 2. stupni, ujasnit si, jaký mají rozvrh, zvyknout si na učitele a seznámit se s některými staršími spolužáky.
6.B poznávala druhý stupeň v noci :)
I 6.B už má za sebou přespávačku ve škole i s odbornou přípravou večeře a snídaně (stripsy s bramborem a palačinky k snídani).
Jak 6.B hodnotí 1. čtvrtletí na 2. stupni
Jak se ve škole daří šesťákům, co by chtěli zlepšit anebo při čem se cítí ve škole dobře si můžete přečím v hodnocení, které se jim dnes podařilo vytvořit.
6. B poznává druhý stupeň
6. B už patří na druhý stupeň, tak je potřeba jej co nejlépe poznat a taky ho ukázat rodičům.
Školní výlet - Gibon park v Rožnově nad Bečvou
Školní výlet - Gibon park v Rožnově nad Bečvou