Digiday

Projektový den
Děti si čtvrteční den před jarními prázdninami opravdu užily. První hodinu pracovaly v počítačové učebně s aktivitami Kahoot. Soutěžní kvíz s pohádkovými postavami s přehledem vyhrála Anička Rablová, na 2. místě se umístila Amálka Trčková a 3. příčku získal Vašík Lovětínský. Gratulujeme! Ve druhé hodině na děti čekalo 11 zábavných stanovišť s robotickými hračkami, se kterými si vyzkoušely základy programování. Setkaly se s ozoboty, beeboty, matatalab, luštily obrázkové šifry a dekódovaly jednoduchá hesla. V další části projektového dne si vytvořily ve třídě chytré roboty, kteří dovedou nabíjet telefon, pomáhají s úkoly, dovedou vysávat, čtou pohádku na dobrou noc, dokáží vyvenčit pejska, starají se o zahrádku, umí sportovat a jezdit na kole. No prostě bezva pomocníci!
Za přípravu zajímavého projektového dne děkujeme paní učitelce Kateřině Jurčákové a paní učitelce Tereze Kudláčkové.
Fotogalerie
Výtvarná výchova - kresba uhlem
Ve výtvarné výchově jsme se ještě jednou věnovali portrétům. Tentokrát jsme našli inspiraci v naší historii.
Kreslíme portéty
Popravdě teď ještě kreslily děti jen polovinu portrétu, ale někde se začít musí. A toto jsou velmi povedené začátky.